27-30.01.14 Stockholm Fashion Week / Oriflame theONE

BANKS - Brain (Prod. By Shlohmo) 


Niecały tydzień temu miałam możliwość polecieć do Sztokholmu na Fashion Week(link). Wszystko dzięki zaproszeniu od Oriflame. Kosmetykami własnie tej marki modelki  miały wykonany makijaż na pokazach. 
Skandynawskie blogi były jednymi z pierwszych jakie śledziłam... zanim jeszcze założyłam Maffashion. 
Tym bardziej było to dla mnie niesamowite przeżycie, bo mogłam odwiedzić jedną z ciekawszych "stolic" mody. Gdyby tego było jeszcze mało :))) Oriflame przygotowało dla mnie niespodziankę. Marzenie!!! Jako jedna z 8 blogerek z całego świata, zostałam zaproszona do stworzenia WŁASNEJ szminki (link)! Ogromne wyróżnienie! Ostatecznie okazało się, że oprócz szminki powstanie także mój lakier do paznokci. Jeszcze nie wiem jakie będą finalne opakowania obu produktów. Pewne jest jednak, że pomadka będzie dostępna w sprzedaży w katalogu 16/2014 – czyli dopiero 11 listopada. Sporo czasu, ale niestety tyle trwa dopracowanie najnowszej, wchodzącej na rynek linii Oriflame #theONE. Pobyt w Sztokholmie, tak jak przypuszczałam był jednym z ciekawszych w moim życiu. Miałam okazję poznać mnóstwo ciekawych osób, (w tym także swoich fanów mieszkających w Sztokholmie :*) zobaczyć, zamienić kilka zdań z wieloma lokalnymi bloggerkami (Elin Kling,Lisa Olsson, Kenzas, Caroline Roxy etc), które sama od kilku lat obserwuję, podziwiam za świetny styl i pasję. 
Spora dawka zdjęć powinna oddać cały klimat wyjazdu. Myślę, że wzbogacą i pokażą to czego nie mogą zrobić słowa :) Jestem ogromnie szczęśliwa! Ten rok zaczął się intensywnie, ciekawie, miło i pracowicie... czyli najlepiej!  Oriflame, dziękuję.

coat byInsomnia / shoes Giuseppe Zanotti Scarpabella / bag Michael Kors Zalando.pl / leggings StaffbyMaff / black dress Sheinside / tunic COS / shoes Styleintro.com

No comments:

Post a Comment