kosmetyki_post




OTO_BOHATERKI_TEGO_POSTA:

1
Andy T (www.stylescrapbook.com)

OPI lakier do paznokci w każdym kolorze (kocham malować sobie paznoc\kcie w szalonych kolorach oraz uwazą, ze OPI trwa na moich paznokciach chyba wieki)


Kokosowy balsam: kocham każdy balsam do ciała o aromacie kokosowym. (mam obsesje na punkcie kokosowych aromatów)


Podkład- „Lancome color ideal“(jeden z najlepszych podkładów jaki używałam, perfekcyjnie matuje i wyglada naturalnie)

Mascara „lancome hypnose drama” (kocham efekt stucznych rzes, który uzyskuje za pomoca tej mascary


Chanel bronzer (perfekcyjny dotyk słonca , szczególnie w trakcei trwania zimy :)



___________________________________________

2
Zuza(zuza_na) (sannas-land-of-illusion.blogspot.com)

Podkład - Estee Lauder Double Wear, cena ok. 140 zł. Podkład jest dla mnie chyba najważniejszy w makijażu i staram się na nim nie oszczędzać, a ten jest rewelacyjny - świetnie ujednolica, dba o skórę, jest baaaardzo wydajny i trwały :)

Szminki Inglot
, ok. 20 zł - Ostatnimi czasy bez szminki czuję się goło i niewesoło ;p Bardzo lubię wyraziste i trwałe kolory. Dla mnie usta pomalowane taką szminą są dopełnieniem stroju, jak modny dodatek :)


Kremy AA Oceanic, ok. 20 zł (np. Ultra Nawilżanie) - jestem alergiczką i te kremy ratują mnie, do tego świetnia nawilżają. Tak samo lubię ich płyn micelarny czy mleczka. Trzeba popierać polską produkcję ;)


Gel Spray Hegron, ok. 10 zł. Moje włosy nie należą do gęstych i grubych, dlatego bardzo polubiłam ten niedrogi spray - mogę zrobić z moją fryzurą, to co chcę :)


Puder brązujący Nouba, ok. 70 - 80 zł - jestem bladziochem i nie przepadam za opalaniem (staram się używać filtrów), lubię też podkreślić kości policzkowe. Jeśli ktoś szuka dobrych, jasnych brązerów, tu znajdzie na pewno - jakość jak te z wyższej półki, cena sporo niższa.



___________________________________________

3
Alice Point(alicepoint.blogspot.com)
perfuma Chanel Coco Mademoiselle - moge powiedzieć, że to jest 'mój zapach', identyfikuje się z nim. Używam jej od 5 lat i wcale mi sie nie nudzi. 100 ml - około 400zł (raczej dostaje ją w prezencie niż sama kupuje;) )

szminka z Inglota - używam na zmiane dwóch odcieni: różową i pomarańczową. Są tanie i najtrwalsze. Cena około 20/30 zł.


krem Nivea Visage Young - używam go od jakichś 10 lat bez zmian. Wiem, że powinno się od czasu do czasu zmieniać kosmetyki, ale ja nie potrafię, jak sie do czegoś przyzwyczaje to odruchowo w Rosmanie po niego sięgam ;D


podkład - to właściwie kosmetyk bez którego nie mogę się obyć, szczególnie w okresie - jesień - zima - wiosna. Dopóki nie nałoże sobie podkładu nie podobam się sobie, nie wiem jak kiedyś kobiety mogły bez niego żyć...? Najczęście używam z Astora, cena około 50zł, czasem podbieram Mamie jakiś lepszy podkład, np. z Clinica (115zł).



róż do policzków z Inglota
- ten najbardziej różowy, twarz wygląda inaczej, lepiej, weselej, piękniej. Cena 18zł.



___________________________________________

4
Kate Pe(paniekscelencja.blogspot.com)
YSL Rouge Pure Shine Sheer Lipstick n.135 (22.50 euro)
Ultranawilżająca szminka z dużą zawartością pigmentu, który niemal wżera się w usta i pozostaje na nich, a nie w całości na papierosie. Jest tak miękka i delikatna, że usta, poza jakąkolwiek kontrolą same cmokają:) Plusem jest również biżuteryjne, designerskie, złote opakowanie.
http://i42.tinypic.com/2lxvw3a.jpg


MATRIX Reflective Shine Spray / nabłyszczacz(ok. 40zł)
Niezastąpiony nabłyszczacz moich włosów, aczkolwiek trzeba ograniczyć się do dwóch, trzech psiknięć z dużej odległości, gdyż może je łatwo przetłuścić. Najlepszy efekt zdrowych włosów, zwłaszcza tych farbowanych:)
http://i42.tinypic.com/2inu69.jpg



LOLA BY MARC JACOBS
/ perfumy (85 euro/200ml)
Prawda jest taka, że uwielbiam wszystkie zapachy, nieistotne, męskie, czy damskie, podobają mi się każde . Dużą rolę odgrywa za to ozdobne opakowanie i trwałość perfum, a te aspekty są w tym przypadku mistrzowsko dopracowane. Dynamizm w stateczny dzień. Na co dzień. I raj dla oka!
http://i39.tinypic.com/11bue1g.jpg


TESORI D'ORIENTE Jasmin di Giava (500ml ok. 10 euro)
Zmysłowy balsam/krem pod prysznic, który podczas kąpieli otacza ciało delikatną, nawilżającą powłoką. Pozostawia na skórze długotrwały, intensywny zapach (unosi się on również w łazience). Działa pobudzającą i sensualnie, a skóra jest niewyobrażalnie miękka i aksamitna.
http://i39.tinypic.com/2v982lg.jpg



Aquolina Chocolovers
/ delikatny balsam do ciała o zapachu (smaku:) czekoladowym (65 zł)
Nie mam potrzeby permanentnego nawilżania skóry całego ciała tuż po kąpieli (ten podpunkt spełnia wyżej wymieniony produkt), wybieram więc balsam, który poraża mnie samym zapachem, a takie właśnie są niemal wszystkie produkty Aquoliny. Choć jego działanie nie do końca pokrywa się z opisem, niesamowicie cieszy zmysł powonienia. Za każdym razem gdy otwieram pudełko mam ochotę zjeść trochę:)
http://i42.tinypic.com/1zflzqe.jpg



___________________________________________

5
Super_Karo(charlize-mystery) (charlize-mystery.blogspot.com)
Vichy dermablend podkład korygujący, kolor 15.
Pomimo, że mocno kryje, to przy umiejetnym rozsmarowaniu nie tworzy maski. Zauwazylam, że w czasie, gdy go uzywalam , nie pojawialy sie zadne wypryski na twarzy. Bardzo wydajny.

Garnier podstawa pielęgnacji, mleczko do demakijażu z róża .
Idealne dla wrazliwej i suchej skory, wiec nadaje sie dla osob rowniez noszacych soczewki. Fajna kremowa konsystencja,zmywa makijaz za pierwszym razem. Ladny, lagodny zapach na duzy plus.

Pierre rene precision ink eyeliner
Idealny dla osob, ktore maja problem z namalowaniem prostej kreski. Twarda koncowka rysuje prosta linie za pierwszym razem.Pędzelek nie deformuje sie i nie gubi wloskow.Nie rozmazuje sie i trzyma sie caly dzien.

Loreal absolut repair( szampon+odzywka+maska)
Idealna seria do wlosow zniszczonych suszeniem i prostowaniem. Ja zauwazylam roznice po pierwszym umyciu kosmetykami z tej serii-sa nawilzone, gladkie i blyszczace. Latwo sie rozczesuja. Zauwazylam poprawe. Zapach slodki, utrzymuje sie po wysuszeniu.

Lolita Lempicka EDP
Na poczatku zauroczylo mnie jabluszko, czyli flakonik. Laczy zapach ostry z owocami. Pieprz pomiesznay z fiolkami. Romantyczny i bajkowy.





OGROMNIE DZIEKUJE DZIEWCZYNY
ZA WSKAZANIE A ZARAZEM POLECENIE WSZYSTKIM DOBRYCH I SPRAWDZONYCH PRODUKTOW!

POZDRAWIAM!

1 comment:

blogger said...

Wielkie podziękowania dla tego wspaniałego człowieka o imieniu Dr. Agbazara, wielki rzucający, który przywraca radość z pomocy w przywróceniu mojego kochanka, który oderwał się ode mnie cztery miesiące temu, ale teraz, z pomocą dr. Agbazara, wielka miłość, rzuca zaklęcia. Dzięki mu. Możesz również poprosić go o pomoc, gdy będziesz go potrzebować w trudnych czasach: ( agbazara@gmail.com ) lub WhatsApp ( +2348104102662 )

Post a Comment