Konkurs / Penelope Cruz / Campari

WYNIKI

Serdecznie gratuluje Wszystkim zwycięzcom. Firma Campari wytypowała 5 najlepszych ich zdaniem dokończeń wydarzenia, które było tematem konkursu. Już jutro oczekujcie maila :*** 
Lena, shapeshifterka@gmail.com
paulasz94@wp.pl
belissima@autograf.pl
fringee10@gmail.com 
msmuffy@o2.pl



limitowany KALENDARZ z Penelope! 
Hej. Mam dzisiaj dla was ciekawy konkurs, który zorganizowałam wspólnie z firmą Campari.
Do wygrania jest limitowany kalendarz z jedną z moich ulubionych aktorek, prześliczną Penelope Cruz. Kalendarz nie jest na sprzedaż  a do Polski trafiło ich zaledwie kilkanaście z czego ja mam dla was 5 sztuk. Pomyślałam, że skoro mój blog skupia się na zdjęciach to taki konkurs będzie wręcz idealny.


Tematem tej ekskluzywnej sesji są przesądy  a Penelope wciela się w rolę kobiety która rozprawia się z nimi. Nie groźny jest jej czarny kot, liczba 13, czy potłuczone lustro.
Miałam dla was wymyślić treść konkursu więc pomyślałam, że pobawię się tematem przesądów:
Wyobraźcie sobie, że jesteście na ogromnej, ekskluzywnej gali wręczenia nagród. Oczywiście jesteście nominowani do jednej z nich. Macie genialny strój, dopracowane włosy i przygotowaną mowę. Wydaję się że nic złego nie może się wydarzyć. Kiedy okazuję się że wygraliście  a na sali rozbrzmiewają brawa wstajecie i ruszacie w kierunku sceny…
W tym momencie proszę was o dokończenie całej historii tak aby w najmniej przewidywalny sposób zaprezentować kilka ze znanych wam przesądów, bądź wymyślić inne równie zaskakujące przeszkody, które mogłyby spotkać was w drodze do sceny. To jaki finał będzie miała sytuacja zależy tylko od was.
Odpowiedzi wpisujecie w komentarzu pod postem. 5 najfajniejszych i najbardziej pomysłowych historii  zostanie  wybranych i nagrodzonych przez ekipę Campari.
UWAGA. Swoje "dokończenie" podpisujcie adresem mailowym i imieniem ;)

Życzę wam powodzenia i już jestem ogromnie ciekawa jak będzie wyglądało zakończenie w tak szczególnym dla was dniu J.
Macie czas do 03.02!

No comments:

Post a Comment