07/06/12


Mam dla Was (ostatniego) posta przed wylotem do Gijon o którym wam tyle wspominałam na fanpage.
Razem z moim fotografem zostaliśmy zaproszeni do Hiszpanii na pokazy, imprezy modowe, odwiedziny w showroomach projektantów etc. Początkowo cały wyjazd miał sie opierać na sesjach zdjęciowych i kilku wywiadach, jednak jak się później okazało sponsorzy z VOGUEa i fashion.tv zainteresowali się samymi "odwiedzinami" i dzięki temu jako VIP i bloggerka z PL będę miała okazję zobaczyć więcej oraz zostać dłużej w tym malowniczym miejscu. Z maili wynika, że czeka na mnie i mojego fotografa dużo atrakcji... min stylista fryzur, który zajmuje się włosami przy pokazach Victoria's Secret ma być moim osobistym "pomocnikiem". W mieście widnieją plakaty z moim powyższym zdjęciem hah WOW!
Piszę Wam o tym wszystkim dlatego, bo sama jeszcze jestem w szoku. Cieszę się ogromnie, a zarazem czuję lekką presję... Wracam za tydzień i 13.06 odwiedzam Kraków!

Post: Zestaw raczej nie zaskakujący. Legginsy, te, skórzana kurtka czy marynarka są najliczniejszymi i najczęściej noszonymi przeze mnie rzeczami.  Uwielbiam skrajności, raz jestem bardziej kobieca innym razem stawiam na czapkę i sportowe buty.
Natomiast kiedy są takie dni jak dzisiejszy i muszę załatwiać na mieście ostatnie sprawy związane z wylotem ta druga opcja "wygodna" jest najpraktyczniejsza. Na blogu przeplatają się zestawy podobne, oraz te przy których piszecie "jestem zaskoczona(y)" Nie zastanawiam się długo nad "ubraniem", do zdjęć nie mam zamiaru się przebierać. Oczywiście jeśli przy kolejnym poście ktoś znowu stwierdzi "-jest podobnie" może w końcu zaczyna dostrzegać "styl", który dominuje, ;) który kiedyś prędzej czy później nakreśla się wyraźniej. Tylko tyle.

JUŻ TĘSKNIĘ!


Trzymajcie kciuki za moj tygodniowy pobyt w Hiszpaniiiiiiii :)))) Mam nadzieje, że razem z Łukaszem zrobimy dużo zdjęć i będzie czas publikować je na bieżąco. Całuje i lece się pakować bo już 1:00 :***

pics Łukasz Plewa

leggins BlackMilk / shoes schaffashoes / jacket Modekungen / Tshirt hm / jewellery hm, LILOU / cap Urban Flavours / watch Złote Wyprzedaże 

No comments:

Post a Comment