MIX Łódź / K MAG FW AFTERPARTY / 5 day / "U Kucharzy" Warsaw

pics Jędrzej Kovvalsky, Łukasz Plewa, Karolina KOKO,Mikołaj Komar Okiem Komara / Komar's Eye, Emanuele D'Angelo, Yvan Rodic facehunter

Nie jestem w stanie odpisac na wszystkie wypowiedzi tu oraz na fb;) Swiadomie dodałam tego posta. Troszeczke ciazyla mi opinia osoby  idealnej, romantycznej... setki cech wyczytanych TYLKO ze zdjec. Nikt nie jest idealny, tez mam zle dni, znam swoje wady... mozecie je oceniac ile dusza zapragnie. Nie zapominajmy jednak, ze po spojrzeniu  do lustra takze widzimy kogos komu do perfekcji wiele brakuje. Czy wizualnie czy wewnętrznie. Kilka osob poznalao mojego bloga i z uplywem czasu pozlaly takze mnie prywatnie... ich opinia jest znacznie bardziej zapamietywalna;) istotna. Stwierdzilam, ze dam rade i przetrwam ta fale krytyki. I nie jet zle:D Wszystko jest tak jak mialo byc. POST inny od tych widzianych na wiekszosci blogow "modowych".  Jest moj z fotami moimi i moich znajomych. Ile w nim mody? Nie wiem. Nie dodaje na blogu nic pod publiczke aby sie przypodobac czy spelniac jakies warunki.  Nigdy taknie bylo. Szkoda ze nikt nie doczytal "part I".   
 Wystarczyl ten post i juz jestem inna osoba o innej osobowosci :))))) Szczerze? Wszystkie dodane w tym poscie zdjecia podobaja mi sie.
To bedzie moj jedyny komentarz do wszelkich komentarzy, oraz nazwijmy po imieniu wyzwisk ;)
PS  Nigdy nie moderuje bloga... ale w przypadku gdy ktos poruszy temat  moich bliskich, obrazi znajomych... badz badzie prostym chamem  KASUJE  komentarz bez dwóch zdań

Pozdrowienia dla Wszyskich:)

Jessie J - Nobody's Perfect (Netsky Remix)

No comments:

Post a Comment