04/04/12 TOTAL MANGO LOOK! lookbook.nu

Witajcie. Ten post jest trochę inny od pozostałych. Mianowicie, wybrano mnie do udziału w konkursie firmy MANGO, którego nową kolekcję prezentuje sama Kate Moss. Zasada była jedna, trzeba było wybrać rzeczy i stworzyć zestaw. Utrudnienie? Nic nie może pochodzić z innego sklepu. Kolekcja MANGO bardzo mi się podoba, jednak ciężko było zrobić stylizacje... nie mając w zanadrzu swoich dodatków czy też BUTÓW :)
Kwota była ograniczona, a w sklepie w którym robiłam "zakupy" nie było pełnej oferty oraz rozmiarówki. Przemiła obsługa ogromnie pomogła w poszukiwaniach rozmiarów "S". :))
Sterta ciuchow... fasonów, kolorów... ja wybrałam coś minimalistycznego w czym nie będę przebrana, a całość nadal będzie w moim stylu. Największą "wizualną" zmianę zrobiły czarne obcasy. Osobiście ubrałabym do tego zestawu inne buty, chociażby trampki :)
Nie mniej jednak liczę na Wasze głosy. Nagrodą jest wyjazd i bycie twarzą kolekcji!!! :D

PS Jutro zaczynam zdjęcia do "pewnego" teledysku ;) Oczywiście o wszystkim dowiecie się kiedy tylko pojawi się pierwszy oraz finalny efekt. Juz dziś wieczorem opuszczam centrum dowodzenia ;)
Kolejna sprawa: WIELKANOC! W końcu po 3 mies zobaczę rodziców i znajomych. Potem kilka dni odpoczynku (znając siebie, bez "bloggowania" nie wytrzymam), wizyt lekarskich i na czwartek planuje powrót.

Życzę WAM WSZYSTKIM spokojnych i przyjemnych świąt! Dziękuję, że jest Was tak wielu :) i że ciągle jesteście :***

music: Lamb - Butterfly Effect (Rogue Remix)


pics Łukasz Plewa
All MANGO


please :)) VOTE and hype my look :))

No comments:

Post a Comment