28/03/12

music: Santigold - I'm a Lady (Benny Blanco Rmx)
pics Lukasz Plewa / hair Damian Siczek

shirt NewYorker / leggings BlackMilk / shoes modekungen / blazer second hand



Kate Moss for Mango

Co nowego w MANGO. Twarzą kampanii została Kate Moss. Jak dla mnie jest ona jedną z niedoścignionych inspiracji, tym bardziej ciszę się, że to właśnie ona została w tym sezonie wybrana przez firmę. Kate w nowej kolekcji wygląda przepięknie! Oferta sklepu w większości mnie urzekła.
Ogromnie się cieszę, bo MANGO zaproponowało mi udział w konkursie na portalu Lookbook :) i już na dniach będę coś robiła w tym kierunku... natomiast was, jak zawsze będę prosiła o wsparcie. Ale to później :) Obecnie trwa inne głosowanie (nominacja Blog Mody) gdzie wasze 24 godzinne głosy dają sobie rewelacyjnie rade! Jestem ogromnie wdzięczna :D


Zobaczcie filmik właśnie z Kate Moss w roli głównej. Jeśli osobiście miałabym wybrać tylko jedną rzecz... od zaraz, byłby to dla mnie dylemat :)
Sami zerknijcie do katalogu MANGO.

No comments:

Post a Comment