29/02/12



Taki trochę skromny ten wpis :) Chciałam wam pokazać kilka rzeczy.
Po pierwsze najnowszy klip Toli do kawalka "Let It Go" :)))) Caly jest zrobiony z rożnych fotek i krótkich filmików... mozecie dostrzec tam min Alicje, mnie oraz sporo innych ludzi, których być może kojarzycie. Myślę, że pomysł świetny, a sama piosenka jest serio dobra! Chętnie wzięłam w tym udział. Pozdrawiam Tole i Ciebie Mery ;>

Przechodząc do samych zdjęć z posta. Mam na sobie sweterek z Zary ostatnio jeden z moich ulubionych, bransoletkę z Romwe.com i kilka nowości ze sklepu StaffByMaff, które mam nadzieje już w pierwszej połowie marca będziecie mogli znaleźć w sklepie. Przypominam o konkursie na FB :)
Już niedługo czeka mnie kilka ciekawych projektów, podróży, a aktualnie moje życie planowane jest z dnia na dzień. Jestem w nieustannych rozjazdach, plus... zmieniłam prace :) Łatwo nie jest. Będę informowała Was na bieżąco co przyniosły kolejne tygodnie :) Jeśli nie tekstem, opowieściami to oczywiście sporą ilością zdjęć. Pozdrawiam bardzo ciepło, bo już raczej wszyscy mamy dosyć tej pogody.

BeachesBeaches - LLC

Jonquil - It's My Part (Co La Remix)

DWNTWN - Dark Transition





No comments:

Post a Comment