new in // Joy // Stradivarius magazine


październikowy Joy // Trzy bloggerki w sesji "NOKIA KOLOR"


Stradivarius Magazine?
Już prawie rok minął odkąd przeprowadziłam się z rodzinnego miasta do Warszawy. Czas bardzo szybko mija, przeglądając blog wstecz widzę jak wiele się zmieniło. Stolica początkowo chyba mnie przytłaczała. Przykładowo, musiałam wykonać kilkanaście telefonów do koleżanki, aby dostać się z punktu A do punktu B. Obecnie ta sama trasa zajmuje mi max 15 min. Tak, dziś jest znacznie lepiej :) Jednak jak przystało na dość roztrzepaną osobę (to się już chyba nie zmieni) miewam znaczące kłopoty z lokalizacją nowo "wyznaczonych" miejsc. Firma Stradivarius zaproponowała mi bycie przewodnikiem online :) Ironia losu, biorąc pod uwagę to co napisałam wyżej. Z drugiej strony mogę być idealnym doradcą na zasadzie: nie znam Warszawy, co dobrze zobaczyć, gdzie mogę pójść.

P.S. To chyba jedna z niewielu okazji gdzie możecie usłyszeć mój głos. Jestem zaskoczona bo nie pamiętam kiedy ostatni raz słyszałam go tak wyraźnie i nie jest on zniekształcony heh. Proszę LINK do mapki i akcji Stradivariusa a'la Juliett :)


Fallulah - I Lay My Head (Shook Remix)


shoes DeeZee
blazer/vest Romwe
dress HERVE LEGER (link)
jewellery Agata Bielen gift



Charlotte Rogue look

No comments:

Post a Comment