backstage

Backstage sessions for JOY Magazine

Już ponad tydzień temu na Lookbooku pojawiły się zdjęcia zapowiadające poniższą sesję. Niestety, nie mogłam tak szybko opublikować całej relacji zza kulis. Najpierw konieczna była akceptacja zdjęć przez sam magazyn Joy oraz Nokie ;) która jest głównym tematem całego zajścia. O tym może nie powinnam pisać :p Inspiracją miały być kolory. Motyw przewodni? Nowy telefon smartfon(z wymienna obudową).
Mi przydzielono róż i zieleń :P Nie miałam nic do gadania ;) Natomiast stylizacja była już tylko i wyłącznie moją wizją. W tym miejscu ogromnie chciałabym podziękować Natalii (link) za świetne różowe projekty. Dziewczyno masz bez wątpienia talent. P.S. Jutrzejszy "babski" wieczór to już tylko formalność heh.
Dalej: Oczywiście pozostałe dziewczyny, także musiały poszukać w szafach coś dla "swoich kolorów". Obie blondynki myślę fajnie poradziły sobie z przydzieloną paletą barw. Mój "zielony"? Lekko kosmiczny, może wystarczy. Efekty będziecie mogli zobaczyć już w kolejnym numerze Joy'a. Jak zawsze mam lekkie obawy ;)
P.S. Obecnie na Lookbooku widnieje kolejna "zapowiedź". Tym razem stanowczo mniej różu. Ale o tym w kolejnych postach.


pics Łukasz Plewa / bloggers Małgosia i Olga and me

leopard wedges DeeZee /black shoes Stradivarius /Pink look Charlotte Rogue
CC SKYE ring Cocktail'me /Galaxy Green Leggings BlackMilk

No comments:

Post a Comment