16.09 Girls Girs clothes clothes

Lee Foss - Someone New

Noir & Haze - Around

Benoit & Sergio - Everybody



All clothes and accessories Pret-A-Porter| Sklepy Efekt Złotów :*

Karolina&Magda&me
styling me

Sieć sklepów z mojego miasta (zawsze podkreślałam jak je lubię i w przypadku wielu ubrań odpisywałam wam w komentarzach "w mojej miejscowości") zaproponowała mi odświeżenie strony internetowej. Mogłam wystylizować od góry do dołu koleżanki z pomocą całego asortymentu: ubrań, butów, dodatków etc. Koncepcja należała do mnie :))) Och! :D Byłam po trochu fotografem, stylistką, fryzjerką i makijażystką( oczywiście te dwie ostatnie pozycje tylko na etapie wizji) plus modelką ;) Dlaczego stylistyka taka nie inna? Ogólnie chciałam pokazać, mniej odważnym z mojego miasta jakie fajne ciuszki maja za rogiem :) Osobiście mam pełno ubrań z Efektu (np tę spódnicę, o którą pytało chyba najwięcej osób)
To tylko parę zdjęć z kilku godzinnej pracy. Resztę będziecie mogli zobaczyć już niedługo na stronie sklepu.
Pozdrawiam "Szefową" :))) oraz dziękuję Izie i jej mężowi!
Jltt




No comments:

Post a Comment