very sick, in the new year :(

Cześć wszystkim.

Postanowiłam napisać po krotce co u mnie.
Od kilku dni jestem bardzo chora, nie ruszam sie z domu, a dokładniej z lóżka.
Juz wiem, ze nowy rok spędzę przed telewizorem z reklamówka leków.
Najbardziej mi smutno, bo nie mogę dodać nic nowego na bloga, a bardzo bym chciała aby klimat od tygodnia byl bardziej imprezowy, karnawałowy.
Prawdopodobnie jaki sylwester taki cały rok. Jeśli komuś sie to sprawdziło proszą niech nie pisze heh :))
Juz teraz zycze wszystkim fajnych kreacji sylwestrowych, ostatnich szlifów organizacyjnych i świetnej imprezy nowo rocznej w gronie naprawdę dobrych znajomych.

Pozdrawiam Jltt


































KONKURS_C-STYLE
w tym tyg moj glos otrzymuje Kasia. Zestaw? Niby prosty, ale wszystko naprawde niezle jest dobrane. Sama bym sie tak ubrala :) Podoba mi sie bardzo, to starczy :)))
Przyznam mialam duzy problem z wyborem, no ale trzeba bylo zadecydowac :)

No comments:

Post a Comment