backstage / TONI & GUY Hair Meet Wardrobe

Magnetic Man ft. Katy B - Perfect Stranger. Radio 1 (Live)
 


TONI & GUY Hair Meet Wardrobe 

Ogromnie się cieszę, że kilka tygodni temu zostałam zaproszona do jednej z kampanii marki TONI & GUY.
Razem z Robertem Kupiszem i trzema innymi bloggerkami Kasią, Jessi i Karoliną mogłyśmy wcielić się w "modelki" i przedstawić 4 odrębne "kategorie" kosmetyków, przeznaczonych do różnych potrzeb i typów włosów. Myślę, że osoby odpowiedzialne za podział "ról" dobrze dopasowały klimat do każdej z nas :)
Nie chcę w tym poście zdradzać zbyt wiele :) Aby było co opisywać i tłumaczyć kiedy kampania bedzie gotowa. Dodam jeszcze tylko, że ja byłam odpowiedzialna za serię CREATIVE. Więcej dowiecie się po opublikowaniu finalnego posta :) Mam nadzieję, że i Wam i mi przypadnie do gustu ostateczny efekt, a obecne fotki dobrze odzwierciedlą przebieg owej sesji.

PS Jutro czeka mnie długa droga na święta do rodzinnego domku. Chciałam Wam życzyć dużo ciepła i tradycyjnie WESOŁYCH ŚWIĄT. 
W ostatnim czasie trochę krucho było u mnie ze zdrowiem dlatego będzie to nr 1 życzenie dla Was ode mnie :) Okazja sprzyja aby podziękować ogromnie za to, że już od trzech lat śledzicie MAFFASHION! Oczywiście witam także "świeżych" obserwatorów :)))) Mimo tymczasowej utraty aparatu( o czym informowałam już na facebooku), obiecuję się nie obijać. Posty będą systematycznie, aczkolwiek nie koniecznie "typowe" stylizacyjne do jakich Was przyzwyczaiłam. Musicie uzbroić się w cierpliwość... ale przede wszystkim MIŁO SPĘDZAJCIE nadchodzące ŚWIĘTA :D

Całuję ciepło! Jltt

 FanPag TONI & GUY 

No comments:

Post a Comment